breaking newsΔιεθνήΥΓΕΙΑ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Μαϊάμι: Πέθανε 2 βδομάδες μετά τον εμβολιασμό του με Pfizer 56χρονος γιατρός γυναικολόγος….

 

Στο Μαϊάμι, ο 56χρονος μαιευτήρας / γυναικολόγος Dr Michael, χωρίς υποκείμενο νόσημα εμβολιάστηκε με Pfizer στις 19/12/20. Πέθανε στις 3 προς 4 Ιανουαρίου 2 εβδομάδες μετά τον εμβολιασμό του.

Η Pfizer ως είθισται πλέον λέει, “δεν πιστεύουμε ότι υπάρχει άμεση σχέση με το εμβόλιο”
Η Pfizer προσθέτει: “Διερευνούμε ενεργά αυτήν την υπόθεση […]

”Πρόκειται για μια πολύ ασυνήθιστη περίπτωση οξείας θρομβοκυτταροπενίας  (είναι ο ιατρικός όρος για χαμηλό αριθμό αιμοπεταλίων (θρομβοκυτάρρων) , που μειώνει την ικανότητα του σώματος να πήζει το αίμα και να σταματά την εσωτερική αιμορραγία. “
«Οι πρώτες μας σκέψεις πηγαίνουν στην οικογένεια που πενθεί ” προσθέτει.

Οι ιατροί του Μαϊάμι διερευνούν το θάνατο ενός γιατρού που έλαβε εμβόλιο κορωνοϊού
μεταφέρει το CNN.

Ο Ιατροδικαστής του Miami-Dade County διερευνά το θάνατο ενός γιατρού εβδομάδες αφότου εμβολιάστηκε κατά Covid-19, σύμφωνα με τον Darren Caprara, διευθυντή επιχειρήσεων στο γραφείο του ιατροδικαστή.

Ο Caprara είπε ότι το γραφείο του συνεργάζεται με το Υπουργείο Υγείας της Φλόριντα και τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ για τη διερεύνηση του θανάτου του Dr. Gregory Michael. Ο θάνατός του δεν έχει συνδεθεί οριστικά με το εμβόλιο, αλλά αυτό είναι μεταξύ των πιθανοτήτων που διερευνάται, πρόσθεσε ο Caprara.
Το CDC επιβεβαίωσε ότι “γνωρίζει έναν θάνατο που αναφέρθηκε στη Φλόριντα ενός ατόμου που εμβολιάστηκε με Pfizer-BioNTech COVID-19 περίπου δύο εβδομάδες πριν πεθάνει“, δήλωσε ένας εκπρόσωπος τύπου μέσω email την Τετάρτη το βράδυ.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Michael, ήταν μαιευτήρας / γυναικολόγος “σε ιδιωτική πρακτική στο Ιατρικό Κέντρο Mount Sinai στο Μαϊάμι Μπιτς τα τελευταία 15 χρόνια.” Ήταν 56 ετών, σύμφωνα με δημόσια αρχεία.

Ο Caprara είπε ότι ο Dr. Michael εμβολιάστηκε περί τις 19 Δεκεμβρίου και πέθανε “αργά στις 3 Ιανουαρίου προς 4 Δεκεμβρίου”. Μια αυτοψία διεξήχθη την Τρίτη, είπε ο Caprara, με την αιτία θανάτου εν αναμονή της ολοκλήρωσης των μελετών από τον ιατροδικαστή και τους συνεργάτες.
Η Pfizer είπε επίσης ότι διερευνά.

Η Pfizer και η BioNTech γνωρίζουν τον θάνατο ενός επαγγελματία υγείας 16 ημέρες μετά τη λήψη της πρώτης δόσης” του εμβολίου, δήλωσε η Pfizer σε δήλωση. «Είναι μια εξαιρετικά ασυνήθιστη κλινική περίπτωση σοβαρής θρομβοκυτταροπενίας, μια κατάσταση που μειώνει την ικανότητα του σώματος να πήζει αίμα και να σταματά την εσωτερική αιμορραγία», πρόσθεσε.
“Διερευνούμε ενεργά αυτήν την υπόθεση, αλλά δεν πιστεύουμε αυτή τη στιγμή ότι υπάρχει άμεση σχέση με το εμβόλιο”, ανέφερε η εταιρεία στο ανακοινωθέν.

CNN 6-7/1/21

dimpenews.com

Related Articles

Back to top button