Διεθνή

Aυξήθηκε 300% η θνησιμότητα στο Ισραήλ μετά την έναρξη μαζικών εμβολιασμών.13 άτομα παρουσίασαν παράλυση προσώπου!!!!

Στο Ισραήλ ο μαζικός εμβολιασμός άρχισε στις 20 Δεκέμβρη και ακολουθήθηκε από μια αύξηση της θνησιμότητας κατά 300%..

13 άτομα στο Ισραήλ πάσχουν από παράλυση του προσώπου μετά τον εμβολιασμό τους κατά Covid-19.Οι ειδικοί έθεσαν ερωτήματα σχετικά με το εάν πρέπει να χορηγηθεί η δεύτερη δόση, αλλά το Υπουργείο Υγείας επιμένει ότι πρέπει να δοθεί η δεύτερη δόση. Περίπου 13 άτομα στο Ισραήλ έχουν υποστεί ήπια παράλυση του προσώπου ως παρενέργεια μετά τη λήψη του εμβολίου κορωνοϊού, ανέφερε το Υπουργείο Υγείας και εκτιμήσεις υποδηλώνουν ότι ο πραγματικός αριθμός θα μπορούσε να είναι υψηλότερος.

“Για τουλάχιστον 28 ώρες, περπατούσα μαζί του (παράλυση προσώπου)”, είπε ένα άτομο που αντιμετώπισε την παρενέργεια στο πρακτορείο Ynet. “Δεν μπορώ να πω ότι είχε τελειώσει εντελώς μετά, αλλά εκτός από αυτό δεν είχα άλλους πόνους, εκτός από έναν μικρό πόνο στο σημείο της ένεσης, αλλά δεν υπήρχε τίποτα πέραν ​​αυτού.” Είπε ότι δεν είναι σίγουρος για τη λήψη της δεύτερης δόσης, αλλά πρόσθεσε ότι είναι «σπάνιο» και δεν θέλει οι άνθρωποι να αποφύγουν τον εμβολιασμό.

Η Galia Rahav, διευθύντρια της Μονάδας Λοιμωδών Νοσημάτων στο Ιατρικό Κέντρο Sheba είπε ότι πρόσφατα συνάντησε ένα άτομο που βίωσε παράλυση του προσώπου μετά τη χορήγηση του εμβολίου και έτσι αποφάσισε να μην δώσει στο άτομο τη δεύτερη δόση. “Είναι αλήθεια ότι μπορεί να δοθεί σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας, αλλά δεν ένιωθα άνετα με αυτό”, δήλωσε ο Rahav. Το Ynet ανέφερε ότι το υπουργείο Υγείας είπε ότι η δεύτερη δόση θα πρέπει σίγουρα να δοθεί μόλις θεραπευτεί η κατάσταση της παράλυσης. wionews 15.1.21

dimpenews.com

Back to top button