breaking newsΔιεθνήΥΓΕΙΑ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Νέα ανησυχία: 1.500 εμβολιασμένοι με Pfizer και AstraZeneca εμφάνισαν εμβοές!

 

«Το καλύτερο εμβόλιο είναι το πιο γρήγορο εμβόλιο», λέει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος υποστήριξε τις προάλλες πως «η πιθανότητα να πάθεις κάτι από τα εμβόλια είναι μικρότερη από το να έχεις τροχαίο κατά τη διάρκεια της διαδρομής για το εμβολιαστικό κέντρο». 

Παρόλα αυτά πληθαίνουν οι αναφορές για πιθανές παρενέργειες των εμβολίων, οι οποίες εκθέτουν και τον ίδιο τον Έλληνα πρωθυπουργό.

«Συναγερμός» σήμανε τώρα στις βρετανικές αρχές για μία πιθανή νέα παρενέργεια των εμβολίων κατά του Covid-19 της Pfizer και της AstraZeneca, καθώς μέχρι σήμερα 1.500 άτομα έχουν αναφέρει ότι αμέσως μετά τον εμβολιασμό τους εμφάνισαν εμβοές.

Από τους εμβολιασμένους που άρχισαν να ακούν βουητό στα αυτιά τους οι μισοί είχαν κάνει το εμβόλιο της Pfizer και οι άλλοι μισοί της AstraZeneca. Συνεπώς το ερώτημα που τέθηκε στους ερευνητές της Βρετανίας είναι αν το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού SARS-CoV-2 που γίνεται στο μπράτσο μπορεί πραγματικά να προκαλέσει ζημιά στο εσωτερικό του αυτιού.

Απάντηση ανέλαβε να δώσει η Βρετανική Eνωση για τις Εμβοές British Tinnitus Association (BTA), υποστηρίζοντας ότι ακόμη δεν υπάρχει απόδειξη πως για τις εμβοές ευθύνονται τα εμβόλια. Σε ανακοίνωσή της πρόσθεσε ότι ακόμη και αν αυτό συνέβαινε, αφορά έναν άνθρωπο στους 24.000 και ότι το φαινόμενο είναι πρόσκαιρο, καθώς το βουητό σταματάει σύντομα.

«Οι αποδείξεις δείχνουν ότι τα εμβόλια για τον κορωνοϊό είναι ασφαλή και οποιεσδήποτε παρενέργειες είναι ήπιες» ανέφερε η BTA. «Οι πιθανότητες η ένεση του εμβολίου να προκαλέσει την εμφάνιση εμβοών ή να κάνει ακόμη χειρότερες ήδη υπάρχουσες είναι πολύ χαμηλές» πρόσθεσε.

pronews.

Back to top button