Διεθνή

17χρονη κοπέλα στο Ισραήλ πέθανε από εγκεφαλικό. Καταγγέλεται συσχέτιση με το εμβόλιο της Pfizer μετά την γ’ δόση!!

”Mια κοπέλα πέθανε χθες από εγκεφαλικό από το εμβόλιο
Τραγωδία στο δρόμο: Πέθανε η κοπέλα Efrat Matzliach” γράφει στην εβραϊκή το μέσο kikar στις 8/11/21
Τραγωδία στην πόλη Rehovot μετά τον θάνατο της 17χρονης κοπέλας που πέθανε μετά από ξαφνική κατάρρευση το περασμένο Σάββατο. Οι φίλοι της θρηνούν ενώ την εγκωμιάζουν: “Πάντα βοηθούσες όλους με αγάπη”

Σοβαρή τραγωδία: Η Efrat Matzliach, ένα κορίτσι από την υπερορθόδοξη κοινότητα των Εβραίων του Rehovot περίπου 17 ετών πέθανε το μεσημέρι (Δευτέρα) στο νοσοκομείο Schneider στο Petah Tikva.

Πριν από περίπου μία εβδομάδα, η θανούσα, η οποία ήταν απολύτως υγιής, παραπονέθηκε για πονοκεφάλους, κατέρρευσε ξαφνικά και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου διαγνώστηκε με σοβαρή εγκεφαλική αιμορραγία.

Οι γιατροί αποφάσισαν να της κάνουν μια πολύπλοκη επέμβαση στο κεφάλι, αλλά μετά την επέμβαση δεν ξύπνησε για άγνωστο λόγο.

Η Efrat A.H. σπούδασε στη σχολή Beit Yaakov και στη συνέχεια στη σχολή Derech Yisrael της πόλης. Το πιο ιδιαίτερο κορίτσι, πάντα βοηθούσε όλους με αγάπη χωρίς παράπονα. “Είχε γονικό σεβασμό με έναν ασυνήθιστο τρόπο. Δεν πιστεύουμε ότι πέθανε.”

Την αποχαιρέτισαν αδέρφια και αδερφές, οι γονείς της είναι ο Yosef και η Rachel Matzliach, οι οποίοι διευθύνουν την αλυσίδα κοιτώνων Maalot και είναι γνωστές προσωπικότητες στην υπερορθόδοξη κοινότητα της πόλης.

Η νεκρώσιμη ακολουθία της τελέστηκε απόψε στις 19:00 από τη συναγωγή «Pekudat Elazar» στην οδό Haroeh 16 στο Rehovot και συνοδεύθηκε μέχρι το νεκροταφείο της πόλης όπου έγινε η ταφή.

Η be106.net γράφει: Ένα κορίτσι 16,5 ετών από το Rehovot πέθανε αφού νοσηλεύτηκε για εγκεφαλική αιμορραγία!

”Η Efrat, κόρη της Rachel, πέθανε από το εμβόλιο” λέει μια άλλη ανάρτηση

Ο Ραβίνος Uri Sofer Shlita: ”αυτή η 16χρονη ήταν εμβολιασμένη και πήρε την τρίτη δόση μετά από προτροπές των καθηγητών της. Υπέστη εγκεφαλικό και σύντομα πέθανε.”

Σε αναρτήσεις καταγγέλεται ότι πέθανε κι ένα άλλο κορίτσι που ήταν εμβολιασμένο με 2 δόσεις και πάλι στο Ισραήλ.

Ισραήλ: Κορίτσι καταρρέει σε πολυσύχναστο σημείο. Κάποιος καταγγέλει ότι ”είχε καλή υγεία και ευθύνεται το εμβόλιο Pfizer!” 

dimpenews.com

Back to top button